Direktlänk till inlägg 30 maj 2018

Fotboll i Viskan

Av Anki - 30 maj 2018 22:27

Japp åkte med och tittade i kväll eftersom kärleken inte hade tid med mig idag när jag väntade på kläderna. Åkte med Jonas upp från Vattjom. Han visste inte vart vi skulle men jag sa att det vet jag. Och så vips när vi satt och pratade så var vi vid avfarten till Torpshammar.......  Jag såg Viskan-skylten men missade avfarten. Och precis då ringde "Lido" och frågade surt vart vi höll hus med matchkläderna...Men det löste sig, jag frågade en gubbe vid bensinpumparna. Han sa att det är bara att fortsätta gammelvägen och ta vänster vid bron. Och när vi kom till bron så blev jag osäker om han sa att vi skulle ta vänster före eller efter bron   Vi körde iaf över den där träbron och väl över så sa jag att jag inte kände igen mig.......och Jonas höll på att få ett psykbryt     Men då såg jag den ynkliga lilla vägskylten där det stod Viskans IP.

Det gick väl så där kan man tycka. Hassel ledde tills det var tre minuter kvar, då petade Viskan in 3-3. Så kan det gå....

Sen åkte jag med Larsson och Peter ner till Vattjom och min bil. Tvättar kläderna nu eftersom jag ska på möte i morrn em och ha middagsgäster på kvällen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards