Alla inlägg under mars 2023

Av Anki - 14 mars 2023 11:58

I dag fyller mitt yngsta barnbarn 19 år. Tiden bara rusar ifrån oss.......Ledig dag och ska greja lite hemma innan jag åker in till Kungsnäs och grattar. Lite synd bara att vissa är för stingsliga för att vara delaktiga. 


Av Anki - 13 mars 2023 23:08

Till alla mina kvinnliga vänner från 50 år och uppåt, de flesta av oss går igenom en utmanande fas i våra liv. Vi är i den åldern där vi ser rynkor, grått hår och extra kilon. Vi har drivit hushåll, haft karriär, uppfostrat familjer, betalat räkningar, hanterat sjukdom, sorg och allt annat livet har tilldelat oss. Vi är överlevare, vi är krigare i det tysta, vi är kvinnor, åldras som en klassisk bil eller ett fint vin. Även om våra kroppar inte är vad de en gång var, bär de på vår historia, våra själar, vårt mod och vår styrka. Vi ska aldrig må dåligt över att bli äldre. Det är ett privilegium som nekas så många.
Njut av varje minut. 💜
Damer jag utmanar er att kopiera stolt. 🌹💜 Jag kopierade stolt. Lev livet till fullo. Du vet inte när det tar slut😊

Av Anki - 11 mars 2023 11:49

Japp, gjort travet och laddar för jobbkväll.........Hittade en bild på mitt skötebarn Gandhi och första segern med Patrik Wikman.

 


Av Anki - 11 mars 2023 11:37

 

Av Anki - 11 mars 2023 11:29

Japp här är den. Har dock inte döpt den än   

 


Av Anki - 10 mars 2023 16:25

Vet inte hur många timmar jag ägnat åt att få skrivaren att ansluta till datorn. Nya drivrutiner, nya portar, brutit strömmen m.m Så i dag avslutade jag vårt sammarbete och åkte ut till Birsta och köpte en ny.......Killen sa att det nog inte är något fel på skrivaren, och japp det är den infon jag får också. Han tyckte att jag skulle ta dit den så att en tekniker får kolla den, men NEJ, NEJ...!!!! Det kommer att kosta mer än om jag köper en ny. Och jag behöver skrivaren NU. Slutdiskuterat !!  

Så nu är det bara å packa upp och installera   

Av Anki - 10 mars 2023 13:13

Ja ben ger man till hundar   

 

Av Anki - 10 mars 2023 11:40

En superhärlig dag för några år sen. Innan jag på riktigt hade insett den krassa verkligheten.........

 


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29
30
31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards