Alla inlägg den 23 maj 2021

Av Anki - 23 maj 2021 23:02

I eftermiddags var jag till Bergfotsvägen i stan och hälsade på en vän. Nån som stått mig väldigt nära under alla mina år som singel. Som alltid funnits när jag haft bekymmer av alla de slag.  Som peppat och bara funnits. Alltid.....Och vi har haft himla mycket kul oxå. 

Skulle nog kunna skriva en bok om jag började när hans fru fortfarande var i livet. Typ som när jag monterade lysrör på sparken en sen kväll och åkte uppöver för att han skulle bjuda på ett glas vin   Jag mötte nån stor maskin på moan som höll på att köra i diket när den mötte en spark med strålkastare   

Innan han flyttade till stan så var det väl inte så bra med gubben men nu verkar han trivas som fisken, och när vi är vaccinerade med andra dosen båda två så lovade jag att ta med fikabröd och hälsa på igen.

Sen åkte jag ut till   och så var vi och käkade.   Älskar dig mitt charmtroll (men nu ljög jag för han vet inte vad charm är)   


Av Anki - 23 maj 2021 14:05

Så är det bara när man klantat till det mitt i "vårbruket". Planterade iaf lite blomlådor, amplar och urnor igår så det händer ju något. Små små steg..........Blomlådorna hjälpte pussgrodan mig att bära ut till balkongen. Och så körde han ut gräsklipparen från lon och kollade så att den startade. Så nu är det bara å köra......och det klarar jag lät som en plätt med bara en arm. Det går lite upp och ner med smärtan i armen. Och det kommer att bli sommar i år oxå......och det finns de som har det betydligt värre. Men liiiite måste jag väl få gnälla. Bryt ihop och kom igen   

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards