Alla inlägg den 16 augusti 2020

Av Anki - 16 augusti 2020 23:41

Åkte till älsklingen efter jobbet och så var vi och käkade med de bästa vännerna. De som liksom alltid finns där i bakgrunden.....inget hymmel.....bara finns.....

Sen var vi och kollade på en bil innan jag åkte hem till skogen. På hemvägen så ringde x-et och ville ha laguppställningar utskrivna inför morgondagens match. Och skrivaren bråkade med mig så det var nära att den åkte ut genom fönstret. Men vi blev vänner till sist. Surt att jag jobbar kväll i morgon och inte hinner se matchen HIF - Stockvik. Men hinner kanske se 15 minuter....Pratat med Mira oxå, hon och Max sover här onsdag- torsdag   Har jag sagt att jag har fina barnbarn?


Av Anki - 16 augusti 2020 14:42

En far sa till sin dotter,  Du tog examen med ära, här är en bil jag förvärvat för många år sedan.
Den är flera år gammal.

Men innan jag ger den till dig, ta den till begagnade bilpartiet i centrum och säg till dem att jag vill sälja den och se hur mycket de erbjuder dig.
Dottern gick till begagnade bilpartiet, återvände till sin far och sa: ′′ De erbjöd mig $ 1,000 eftersom den ser väldigt sliten ut."

Pappan sa," Ta honom till pantbanken." Dottern gick till pantbanken, återvände till sin far och sa," Pantbanken erbjöd $ 100 eftersom det var en väldigt gammal bil."

Pappan bad sin dotter att gå till bilklubben och visa dem bilen. Dottern tog bilen till klubben, återvände och berättade för sin far," Några i klubben erbjöd $ 100,000 för den eftersom det är en Nissan Skyline R34, en ikonisk bil och eftertraktad av många."

Pappan sa till sin dotter," Rätt plats värderar dig på rätt sätt," Om du inte är värderad, var inte arg, det betyder att du är på fel plats. De som vet ditt värde är de som uppskattar dig. Stanna aldrig på en plats där ingen ser ditt värde.

Var på rätt plats.........

Av Anki - 16 augusti 2020 13:54

Av Anki - 16 augusti 2020 13:53

Som var så lycklig stt vi var hemma igen

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards