Alla inlägg under mars 2020

Av Anki - 7 mars 2020 16:46

I går när jag åkte in till jobbet så var solen lite jobbig eftersom jag inte had några solbrillor med mig. Svor lite då....men så tänkte jag till....Hur man har gnällt att det är mulet och snöoväder. Tack så mycket för alla solglimtar vi kan få säger jag ist då   Nu när jag kom hem så har jag burit upp ved och skottat fram postlådorna. Och förundras än en gång att det ska vara så jävla svårt för grannen att ta en skyffel och skotta där en endaste gång på hela vintern   Nej de verkar tycka att de ska ha den servicen att bara kunna kliva ur bilen med dansskorna och tömma sin låda...........??

Sen tog jag en svängom med snabeldraken och dammtorkade lite här och där. 

Nu ska jag se om jag får till nån middag. I går blev det dåligt med middag..........

Av Anki - 7 mars 2020 08:48

Ja jämarns vilken föreläsning jag fick igår kväll av dotra. Och det värsta är att hon hade rätt............Vi hade ett sånt där mor och dotter-samtal som vi hade förr i tiden. Som slutade med att hon sa att hon älskar mig........och finns...  

Jobbar idag och fick nyss veta att matchen Bergvik-Stockvik slutade 0-0. Heja Stockvik !

Av Anki - 6 mars 2020 19:45

Flöt på bra på jobbet och sen åkte jag till Birsta en stund. Särbon skulle ut på lokal och äta födelsedagsmiddag med sina nära så jag åkte och kollade på Sund-cupen i Nordic. 4-2 till Stockvik så det var ju iaf positivt   Och Pontus är grym i backlinjen !! Om han bara kunde förstå själv hur säker han är. 

Hemma nu och eldar och så måste jag försöka att få i mig nåt ätbart.

Av Anki - 5 mars 2020 23:23

Japp det är bara så....Efter jobbet så var jag och lämnade tillbaks Hansa bil. Och så tokstressa hem och fixa lite käk innan H-E skulle komma. Min bil vill fortfarande inte gå i gång så nu fick jag låna "Pelligoliaten" Vilket innebar att jag fick åka med ut till Timrå och sen hem igen. Trött som ett tok, men måste fixa till matlåda till i morgon....

Fick en riktig käftsmäll idag, men problem är till för att lösas. Mig trampar man inte ner i skiten så lätt...  Ensam är stark, det har jag anammat sen 2008 och blir fortsättningsvis så också. Litar bara på mig själv....Har alltid stått med båda fötterna på jorden och gör det nu med !



Av Anki - 5 mars 2020 18:24

Bäst att ta plats i väskan så att jag får följa med     

 

Av Anki - 4 mars 2020 11:34

Fortsätter att åka i Hansas 4W XC70. Kluvna känslor då jag tycker att det är så där att åka i en ny lånad bil i det här dåliga väglaget. Tänk om nån kör på mig?? Och samtidigt så känns det ju tryggt då den går som en traktor.....bara tuggar på i snön. 

Ska snart åka in till Granloholm och jobbet för ett kvällspass. 

Av Anki - 4 mars 2020 10:19

STOPP !! Nu räcker det för i år! Har det inte kommit nån snö på hela vintern så behöver det ju inte börja vräka ner nu, eller hur?

 

Av Anki - 3 mars 2020 23:47

Hahaha det händer då och då det.........

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards