Alla inlägg den 17 juni 2019

Av Anki - 17 juni 2019 20:43

 

Av Anki - 17 juni 2019 20:33

Fick ju lite gjort till slut. Och tvättat matchstället från i går och packat väskan. Har ju en ny laddning i morgon från Stockvik men det är i morrn det. Nu ska jag åka till grannsockna och kärleken   Ha en bra kväll därute   


Av Anki - 17 juni 2019 16:05

Röjsågen vägrade också att starta så jag hotade med att köra över båda två med bilen....men gick in och tog en kopp kaffe och så ringde jag till älsklingen. Och sen efter en timme så fick jag igång röjsågen. Så nu har jag kört tills vänsterhanden helt lade av. Ont som f*n gör det i den nu....

Men tänker på vad Jonas sa i går i Kovland när han låg och väntade på ambulansen och hade så jävulskt ont. - Mamma, det hade ju kunnat varit värre......jag hade ju kunnat varit skjuten av en terrorist oxå. Och så flinade han.....mitt i eländet.

Så då härdar nog jag ut också med lite ont i fingrarna   

Nu ska jag åka ner till västra med matchkläderna och sen ska jag hem och duscha och tvätta håret innan jag åker ut till   Kom på nu att jag inte har ätit nåt på hela dagen, utan bara druckit kaffe ?  

Av Anki - 17 juni 2019 12:55

Japp...blir vansinnigt arg när maskiner jävlas. Och idag är det grästrimmern. Först fick jag skuva isär hela trimhuvudet eftersom tråden hade trasslat sig och den var full med gräs inuti. Sen så vill den inte starta. Inne och andas lite och tar en kopp kaffe innan jag går ut och bråkar med den igen. Kanske jag gör som den arga gubben på you-tube gjorde med sin....vem vet? Jag har ju röjsågen som funkar klockrent, men den är lite otymplig på vissa ställen. Och så vill jag inte köra den där det är sten. 

    

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards