Alla inlägg den 7 juni 2018

Av Anki - 7 juni 2018 23:41

Skulle lägga mig när jag hade pratat med kärleken men har ju lite svårt att komma i säng jag. Måste tvätta håret i morrn bitti innan jag åker också så det blir till att kliva ur sängvärmen vid halv sex. Längtar tills i morrn kväll   

 





Av Anki - 7 juni 2018 23:32

Hämtade den i dag i vävstugan men fransen ska så klart knytas. När jag får tid och lust.......och det kan ta ett tag det......2,65 lång blev den innan jag ledsnade. 

Är inte supernöjd med den heller....lägger den i säcken med de andra.     Om jag flyttar till lägenhet nån gång så har jag iaf mattor....

   

Av Anki - 7 juni 2018 15:38

Varit och vävt i ett par timmar. Och så ringde Lena och frågade om jag kunde åka ner en sväng och titta till smålammen, så jag gjorde det efter vävningen. Mellan varven så har jag dessutom tvättat, hängt och packat om matchstället. Till sist en stund på vedbacken och kasta in och trava ved. Blir himla stressad då jag vet att Hansa har kollen på när jag fått in allt, så att han kan köra hit en vagn till. Och nu ska jag åka och jobba till klockan 22.  Med en rygg som tar stryk som fan av veden. Och hjärnan som fortfarande går på högvarv av olika orsaker.........det borde finnas en viloknapp.......

Av Anki - 7 juni 2018 15:02

Varit och tittat till två bäbisar i dag   

 

Av Anki - 7 juni 2018 09:47

God morgon solstrålar. Låg och filurade i morse att jag skulle sätta fart upp till vävstugan men än har jag inte kommit iväg.....Har iaf laddat första maskinen med matchkläder, fikat och pysslat lite med hund och katt. Så nu börjar det väl bli dags att åka upp. Det har ju gått en HEL vecka sen jag vävde senast......

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards