Alla inlägg den 18 april 2017

Av Anki - 18 april 2017 22:08

Nej har himla svårt att lägga mig ner och vara sjuk. Så jag åkte till vävstugan och vävde några timmar och surrade med damerna. Sen hem och åt lite innan jag gick ut och krattade och donade ute i några timmar. Tänkte åka till Matfors och handla och tanka men en titt i spegeln avskräckte mig. Röda svullna grisögon....yes. Och så har jag fått såna där kliande vårbett på benen eftersom jag inte hade stövlar på mig när jag krattade i gammelgräset....Det har varit kallt men sol och det är positiv energi. I morgon ska jag till vårdcentralen och få den första dosen twinrix av tre. Hoppas att jag inte mår sämre i morgon än nu bara. Jätteont när jag andas och feber.... Hawaii Five-O x 2 nu och sen hopp i säng. 


    

Av Anki - 18 april 2017 09:39

I dag skiner solenfrån en klarblå himmel (än så länge) Håller tummarna hårt för att vi får vår nu då....Känner mig lite klen och tycker nog lite synd om mig också. Har inte sovit nästan något alls i natt. Toksvettats och mått så där......Nu har jag mest ont i ögonen och pannan, typ grisögon. Tar en stund i taget men skulle behöva åka till vävstugan nån timme i dag.


     



Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards