Alla inlägg den 13 april 2017

Av Anki - 13 april 2017 00:21

Det är mycket nu. Mår dåligt både fysiskt och psykiskt och ska ändå vara bollplank. Alltså biter man ihop och sväljer sin egen förtret och ger energin till andra bättre behövande. Försökte förut i kväll försynt att påtala för en annan goldenuppfödare att det var dumt att lägga ut bilder på valparna där de ser hemska ut och dessutom berömma fotografen för de underbara bilderna.....och fick en käftsmäll att hon minsann har fött upp golden i 30 år och minsann vet hur de ska stå. Det var inte det jag sa utan att valparna såg konstiga ut på bilderna och att fotografen inte hade en susning vad som var bra bilder eller inte. Försökte bara vara snäll men det gick åt helvete. Själv skulle jag inte lägga ut bilder på fejjan, där valparna ser bedrövliga ut. Ska försöka sova nu och ladda för familjemiddag på fredag.Kanske jag hinner väva lite i morgon också......


  




Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< April 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards