Alla inlägg den 21 juli 2016

Av Anki - 21 juli 2016 11:01

I går klippte jag allt gräs och tvättade lite. Sen tog jag Lady med mig på en prommis men det gick lite segt

eftersom det var jättevarmt och hon inte alls hade lust att gå i rask takt. Trodde att hon skulle snava i tungan

bitvis   .

På kvällen så var det dags för bilbingo i Matfors, och det gick ju så där. Men det är kul att träffa en massa folk och surra och vara lite nervös ett par timmar.   

Är nog lite knäpp ändå jag.....jag har såna bekymmer om grannarnas katt och ställer ju ut mat när jag ser att de inte

är hemma. Och det är de ju nästan aldrig. Stackarn kan ju aldrig få någon social kontakt eller bara få kurra i sällskap

med någon levande själ. I alla fall så nu har han inte varit och ätit på två dagar där jag ställer maten åt honom.....och då blir jag orolig då också.....eftersom jag vet att de inte har varit hemma sen i lördags.   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards