Direktlänk till inlägg 1 april 2015

Svenska avundsjukan

Av Anki - 1 april 2015 23:31

Ja människor är underliga. Jag fortsätter på mitt gnälltema från igår....Jag har vänner som skryter och skrävlar om fjällresor, utlandsresor, nya skotrar, bilar, restaurangbesök, prylar, m.m på fb. Men när jag skriver om att jag tränar och när jag gick med i en grupp som heter 100 pass innan midsommar så kom det vassa kommentarer och hånfulla inlägg på samma sociala medie.....Kontentan blev att jag slutade att lägga ut det enda nöje jag unnar mig. Att jag hade tecknat en tandvårdsförsäkring som jag betalar 110 :-/mån har jag också blivit tokdissad av. Nu har jag efter ett besök hos tandhygienisten med kontroll och röntgenbilder ( inga hål ) inte betalat en enda krona. Ska ta tandsten i maj och det blir samma summa så efter det ligger jag på plus.......och det brukar man inte göra efter ett par besök hos tandläkaren/tandhygienisten. Politisk ståndpunkt gör också att nån har påpekat att jag ska hålla mig till att kommentera och skriva på min egen profil. Och eftersom jag har haft hemmavarande barn från det att jag var 18 och till 58 så ska jag försöka att ägna de sista friska åren i mitt liv till åt mig själv. Så att jag kommer att köra min träning och njuta av den så länge som jag orkar med mina nya vänner. Men mina söner är stolta över mig i alla fall   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards