Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Anki - 10 januari 2013 20:15

Skulle ju byta  handbromsbackar på bilen men hade ingen som hjälpte mig och hade körförbud, så eftersom jag skulle till veterinären med valpen idag så bokade jag en tid på bilprovningen ändå. Bokade en tid 16:40, betalade och gjorde klart hemma via internet. Sen åkte Jonas och jag in till stan. Idag när jag satt med valpen i famnen så tyckte jag att hon flämtade ibland. Och det blev inget kul besök eftersom hon inte följde med oss hem igen. Älskade lilla pluttis   jag hade så många planer för oss som bara tog slut och nu är du i hundhimlen. Sov så gott mattes lillhjärta. Så synd om Smilla i kväll som söker sin "bebbe".

Det tog mycket längre tid än jag hade räknat med på Veterinärhuset så jag var naturligtvis sen till bilprovningen. Och när jag knappade in mig så stod det att jag inte hade nån tid. Det var inte en enda bil där......och jag visade bekräftelsen på att jag hade förbetalt besöket. Till slut gav de med sig och jag fick köra in. Och jag ångrade mig sen.

För det var en jävla surkuk som kollade bilen    Jag fick sex tvåor !!! Och tre bra att veta...... Positionsljusen fram har aldrig fungerat men nu var ena glaset trasigt så det fick jag en tvåa för. Inget fel på bromsarna alls men han sa att ena belägget var lite slitet så det blev en tvåa direkt. Och så den jävla co-halten....jag vräkte i T-röd innan men hann ju inte köra nåt så det hann väl inte göra nån verkan. Undra var jag ska få pänningar ifrån till alla fel   


Ingen bra dag idag med andra ord...............

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards