Direktlänk till inlägg 13 juni 2012

Helt otroligt !!

Av Anki - 13 juni 2012 22:17

Ja jag kom helt av mig förut idag. I morse så blev det ju kortis i min hårfön. När jag stod och blåste håret så fräste det helt plötsligt till och så slog det ut eldsågor och gnistor ur hårfönen. Jag släppte den på golvet och fick snabbt ur kontakten. Jamen så var jag utan fön då bara sådär........ På em så var jag ner till ICA och handlade eftersom jag ändå skulle hämta Jonas. När jag väntade så gick jag in på "Petters" ( Matfors Elinstallationsbyrå) och tittade vad de hade för utbud. Hittade en OBH Nordica som jag gillade. Men jag hade inte tagit med mig pengar annat än det jag handlat för på ICA. Då kom Ulla fram och pratade med mig så jag sa att jag spånade lite och berättade vad som hänt och att jag skulle komma in i morgon eller på fredag. - Ja men hur ska du göra i morgon då? undrade hon......Ja det vet jag inte svarade jag. Men du sa hon, ta med dig den här hem nu och så kommer du in i morgon och betalar..  Va !! sa jag först, och tror att hakan var vid knäna   Ja så är det att bo på landet. Önskar att fler vore rädd om vår nära elaffär på byn..... Elgiganten, Siba och MediaMarkt har sina kunder ändå eller hur? Och det kostar bensin att åka till Birsta oxå   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards