Direktlänk till inlägg 4 juni 2012

Skitdag.......:)

Av Anki - 4 juni 2012 13:19

Ja imorse klockan nio skulle jag göra en ny röntgen på min hand. Jag var helt slut när jag skulle åka eftersom Smilla har varit dålig i magen hela natten, så det har inte blivit mycket sömn. Det sista jag sa till Jonas innan jag åkte var att han skulle passa henne om hon ville gå ut. Sen var jag när jag åkte och naturligtvis är det nån som ligger på 60 på E14 och nordens bilkö efter sig. Och sist kommer jag såklart   När jag äntligen kommer förbi och har åkt en bit på Timmervägen så ligger det en lastbil m släp och kör 40......med en bilkö efter. MEN ÅHH !!!! Men jag kom bara 10 min försent och det var kö på röntgen också som tur var. Sen var jag på Dollarstore och Birsta en sväng innan jag for hem. När jag kom upp på gården så förstod jag på en gång att Jonas sov, eftersom Smulan satt på altanen. Öppnade dörren och möttes av en vidrig stank av hundskit.    Kollade men såg inget konstigt. Underligt........Tills jag tittade in i vardagsrummet..........framför och lite på den vita ryamattan !!!! Så nu är mattan tvättad och fin. Lite sur var jag då på min son Sen lagade jag matchtröjan som nån hade slitit sönder från halsen och ner på framsidan...Illa    Och alldeles nyss så ringde Pontus och frågade om jag kunde numret till busstationen?? Han hade somnat på bussen från stan och var inlåst i bussen på bussparkeringen. Tur att Gabbis kunde springa över och säga till en av chaffisarna som var där, att de låste upp och släppte ut honom    Trevlig sommar !!

 
 
Ingen bild

Maria

6 juni 2012 00:15

Typiskt Anki-tur ;-)
Är dock lite fundersam över busschauffören, kollar man inte igenom bussen innan man låser den? Vad som helst kan ju vara kvar i den, å denna gång var det en Pontus....

Anki

6 juni 2012 22:39

Ja det kunde ju lika gärna ha varit nån utan mobil :-(

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards