Direktlänk till inlägg 2 juni 2012

Service är a och o.

Av Anki - 2 juni 2012 23:48

Ja idag skulle far och son handla kläder till studenten men det slutade med att jag skulle vara med. Jonas fyller 20 år och vi har aldrig förut handlat kläder till honom tillsammans. Sagt och gjort...eftersom han redan hade en snygg kavaj, köpt på Dressman så sa jag att vi skulle gå dit. Väl där så gick jag fram till en av de yngre biträdena och bad om hjälp. Hon både såg och lät besvärad. Hon plockade fram ett par byxor och sa att han skulle prova dem...men sen får du åka hem och prova,  eftersom vi har så konstigt ljus här så att det inte är säkert att de passar till kavajen...Och då brann det för mig....Jonas började fnissa och Benny sa att jag skulle lugna mig. Jag fräste som en ilsken katt tror jag. Då kom det en tjej från lagret som vi har handlat med förut, jag tror att hon är butiksansvarig där. En mörkhyad gullig tjej. Benny frågade om hon ville hjälpa oss och då vände det. Hon tittade på kavajen och plockade direkt fram byxor som hörde ihop med det märket. Sen matchade hon med skjorta, slips, näsduk, bälte strumpor. Allt i perfekt storlek för honom. Och med ett himla glatt humör dessutom. Kan varmt rekommendera henne, hon kan verkligen sin sak. Det första biträdet tycker jag ska söka jobb på ett lager eller nåt.......så jävla otrevlig !!! Sen åkte vi hem och grillade. Jonas hjälpte Jeanette att fixa hennes kraschade hårddisk och så stannade hon och åt med oss. Såå kul med spontanfrämmande !! Mer sånt åt folket   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:45


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 21:44


 

Av Anki - Torsdag 28 mars 00:34


 

Av Anki - Måndag 25 mars 21:31


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards