Direktlänk till inlägg 21 februari 2012

Vävdebut

Av Anki - 21 februari 2012 21:23

Var ner till byn på fm. Sen hem och iväg på en snabb prommis uppöver backarna. När jag kom tillbaks så höll presenningen på växthuset att blåsa av, så det var "bara" att försöka dra åt och knyta fast den lite bättre. Försök att ensam knyta upp snören, hålla fast och samtidigt dra åt snörena igen på en lättviktspresenning när det tokblåser.....Ett tag funderade jag på att släppa iväg den....  Men till slut så fick jag till det så den sitter kvar iaf. Får fixa det riktigt när det slutat blåsa så infernaliskt.

Sen så bar det av med bil upppöver byn och till kapellet där Kristina Morin väntade i vävstugan. Nu har jag vävt mina första centimetrar på en löpare och det var så jäkla kul !! I morrn ska jag åka upp en stund igen efter att jag har skjutsat Jonas till bussen i Lucksta  .

När vi hade ätit och jag skulle sätta mig vid datorn och ta itu med hemsidan så blev jag så trött så jag slocknade på soffan. Tänk om jag kunde sova på nätterna i stället.......Skulle behöva åka till stan imorrn eftersom det är vinjunta men jag varken hinner eller orkar så jag vet inte hur jag löser det problemet....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards