Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

Vår i luften !!!

Av Anki - 17 februari 2012 19:38

Började dagen med att åka till frissan och klippa mig. Nöjd blev jag och ännu mera nöjd när hon frågade om jag ville ha två riktiga frisörsaxar. En vanlig och en effilerings. Nu behöver jag inte använda hundsaxarna när jag friserar killarna. Och så bestämde vi att vi skulle börja gymma tillsammans. Fan vad kul det ska bli    Helghandlade i Matfors och åkte hem. Sen blev det en prommis med Smilla i solskenet. Det liksom pirrar i kroppen när solen skiner och det är ljust till framåt fem. När jag gick nerför "moan" så kom det en timmerbil uppifrån samtidigt som det kom en personbil nerifrån mitt i vägen med solen i ansiktet. Timmerbilen körde som en skållad råtta och när den väjde så kom den utanför vägen så snön yrde och släpet börade gunga oroväckande. Men det gick ju bra iaf. Om det var en skicklig chaffis eller om han hade otrolig tur låter jag vara osagt. Men sen när trebussen inte kom och när Gabbis ringde och undrade om jag hört nåt så bara kröp det i mig av oro innan jag fick veta att det var nåt fel på bussen och att den stod kvar i Lucksta. Hatar när timmerbilarna kommer samtidigt som skolbussarna. Indalsolyckan finns i bakhuvudet och spökar och så kommer det alltid att vara. Man är lugn när det är "våra" Matfors-chaffisar som kör bussarna, men när det är chaffisar från stan är man livrädd.....De är inte hemma med vägarna i buschen så är det bara.

Kram och trevlig helg   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anki - Torsdag 18 april 19:22

   

Av Anki - Onsdag 17 april 23:06

Håller tummarna allt jag kan......   

Av Anki - Måndag 15 april 23:01


 

Av Anki - Söndag 14 april 15:46


 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards