Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Anki - 1 juni 2011 23:52

Var till dottern i dag och lånade två hattar. Så i kväll har jag skapat en tjusig kreation. Bl.a fick ett gardinomtag offras....Och jag har stuckit mig och svurit. Men den blev rätt fin om jag får säga det själv. Jag gjorde faktiskt två men kläderna ska stämma också så det får bli svart/vitt i stället för vitt/lila....Det är faktiskt första gången som jag går på hattparaden men det ska bli skoj. Mia är helt fantastisk, förstår inte var hon har fått sin konstnärliga ådra ifrån. Hon har komponerat skitskojiga hattar till tjejerna, spännande. I år så är vi tre generationer som går i paraden   Fränt eller hur ? I går avmaskade jag valparna sista gången och klippte klorna. I morrn är det badning inför besiktningen på fredag. Ska fråga Marie om jag får fota lite då, kan ju vara kul att ha bilder på det.

Det har varit mycket oroligt och jobbigt några dagar på det personliga planet....I dag så lade jag in annonser i Ö-vik, Östersund, Hälsingetidningar, S-valls Tidn. o Dagbladet. Hoppas på respons....Ska måla naglarna nu  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards