Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Anki - 13 februari 2011 01:46

Ja igår var det bara att kliva upp på morgonen och börja med att skotta en gång ner till vägen och skolbussen. Sen kom Hansa och drog ett drag med snöslungan upp till huset. Men bilen skulle skottas fram och så skulle jag fixa en gångväg till vedbon. Ner till Matfors och handla lite och hämta Pontus så att han skulle hinna hem och äta m.m innan han åkte till Ljusdal.

När han hade åkt så gick Jonas till Per så jag blev solo hela kvällen. Kollade på Let´s dance och hade tråkigt.

Idag tog jag en riktigt välförtjänt sovmorgon, innan Smilla och jag tog en prommis. Sen plumsade jag och hämtade in ved och förberedde middagen och sen for jag till stan och hämtade Pontus vid tåget. Väl hemma igen så åt vi och sen var jag ut och monterade lysröret på sparken för min kvällstur. Blir man bjuden på vin uppe i Hassel och inte har nån skjuts så får man ha lite fantasi........

Men jag kan lugnt påstå att det är läskigt att vara ensam i kolmörkret i skogen i flera km. Hem är det utför och då gick det undan kan jag lova :-)) Nu har jag kollat på Melodifestivalen och vill mest bara gråta. Lär sig aldrig Sverige nåt efter alla fiaskon..............:((

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards