Alla inlägg den 19 maj 2024

Av Anki - Söndag 19 maj 23:17

Har ju hand om blommorna på Klintgatan när Pontus och Camilla är på Sicilien, så när H-E åkte så hängde jag på och åkte dit. När jag var på väg hem så fick jag veta att det var match på Hasselbacken, så jag brassade iväg dit upp. Stod först och pratade vid staketet, men det blåste så kallt så att jag gick och ställde mig vid skogskanten. Rätt som det var så var det en spelare som missade målet och bollen kommer med en jäkla fart mot mig. Och jag vet inte riktigt hur jag tänkte (eller så tänkte jag inte alls) så jag backade nåt steg. Hinner iaf inte parera bollen utan får ett kanonskott rakt i huvudet. Och ramlar bakåt in i buskarna. Tyckte det knastrade i skallen men ville inte visa hur ont det gjorde så jag skrattade och sa att det gick bra. Tyckte att jag tappade något men hade både mobilen och solbrillorna kvar så jag brydde mig inte. Men när domaren blåste och jag skulle åka hem............så hade jag ingen bilnyckel   Fick gå tillbaks till buskaget och hittade dem som tur var. Slutet gott allting gott   

Av Anki - Söndag 19 maj 22:47

Så blev det denna helg. Vi åkte från Västergård 8:00 på lördag morgon i strålande sol, och det blev en låång resa. Dryga fyra timmar tog det till Optands flygfält som var slutmålet. Enormt mycket bilar och människor. Och mycket promenerande. 

Min höft pallade inte och H-E hade oxå jobbigt, både med rygg och höfter.

Åkte till hotellet och checkade in. Käkade gott och tog en öl och sen bänkade vi oss på terassen. Blev upphämtade av vänner och åkte några varv i cruisingen. Det var otroligt mycket människor ute överallt. När vi kom tillbaka till hotellet satt vi ute på terassen till stängningsdags tillsammans med några kändisar/Matforsbor. En supertrevlig kväll med trevliga människor. Nöjd och trött kröp vi ner i sängen Är så glad att H-E bokade på rätt hotell och med trevligt sällskap......  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards