Alla inlägg under juli 2024

Av Anki - Onsdag 3 juli 23:43

 

Av Anki - Onsdag 3 juli 23:41

 

Av Anki - Onsdag 3 juli 22:38

Japp en resa tur o retur till Sollefteå sjukhus i dag i jobbet. Trött som en gnu eftersom det varit en himla orolig tisdagnatt. Kom i säng vid halv tre pga lite tuffa händelser med nära och kära..........Och sen köra 35 mil. Men det gick ändå himla bra. I morrn är det ledig dag, skönt med lite andrum. Bara jag kvar av ordinarie personalen nu pga sjukdomar resten av veckan och jobbhelg....Skulle göra lite jobb hemifrån nu ikväll men bytte lösenord idag på jobbet och det funkar inte. Så jag får ringa till IT i morgon och fixa det   


Av Anki - Måndag 1 juli 19:51

Jamen visst är det så. Och ett mammahjärta är himla skört...........    

Av Anki - Måndag 1 juli 19:26

I går kväll när jag åkte hem så mötte jag en moppebil på fel sida vägen. Föraren höll på med något (mobilen?) och tittade inte på vägen. Alltså möter jag den på min vägbana och det var himla nära en ordentlig smäll. Men jag kör ju en liten bil och kunde köra ut på dikeskanten så det gick bra. Men om det i stället kommit en timmerbil så kanske det inte gått lika bra? Dessutom så blev jag ordentligt skakig. Skrev i vår väggrupp och undrade om nån visste vems bil det var. Tänkte att kanske föräldrarna kunde prata med sitt barn om ansvaret när man kör bil. I kväll så fick jag en ordentlig avhyvling av en släkting till moppebilens ägare. Att jag inte skulle sitta och tycka att jag var så j-a duktig och att alla kör som idioter efter vår väg. Och att jag hängt ut föraren. Grejen var ju att jag inte visste vem det var och att det mest var av omtänksamhet. Men eftersom personen presenterade sig så vet jag ju nu...........Så vi får hoppas att hon håller sig på sin sida när det blir vinter och halt i backar och backkrön. Tänker att släktingen tydligen tycker att det är ok att pilla på mobilen och köra på fel sida......

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2024
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards