Alla inlägg den 7 februari 2022

Av Anki - 7 februari 2022 22:19

Var till Kungsnäs idag och tittade på lillplutten. Såg Mia första gången sen hon rakade av sig håret. Och visst är jag partisk men jag tyckte att hon passade i det. Lite tufft faktiskt   

 

Av Anki - 7 februari 2022 21:31

Och kan inte bestämma mig för vilken. Mågen ska kolla vad han har för rabatter och sen får vi se. Det kan ta två månader innan jag har bestämt mig. Induktion alla tre men Husqvarna-spisen har flest finesser?

Av Anki - 7 februari 2022 19:44

En helt vanlig dag i skogen...Ledig och tog sovmorgon. Och när jag har duschat så skramlar det till i vardagsrummet. Tänkte att nu rev katten ner nåt. Kommer in i rummet och det är en råtta hon jagar 😱🥶 Hysterisk deluxe då.. 😰Den springer in i köket och under soffan och jag skriker som en stucken gris. Har ju tagit bort dörren till vardagsrummet så jag barrikaderar den dörren och stänger till resten av huset. Plockar bort skor mm som den ev kan gömma sig i öppnar ytterdörren, och drar fram soffan lite . Då springer den nästan över mina fötter en sväng och under bänken. Vrålar som en gris igen....Viftar och slår med ett moppskaft under soffan. Den kommer fram några ggr till....och jag skriker som en gris. Till slut springer den ut genom ytterdörren. Och nu ska jag försöka att dricka kaffe men skakar som ett asplöv. Det värsta är att finns det en så finns det fler. Råttskrämmarna som jag köpte hjälper ju tydligen inte så nu blir det en Victor. 🐁🐁

    Laddad med jordnötssmör och utplacerad   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards