Alla inlägg under maj 2021

Av Anki - 10 maj 2021 19:06

Yes i morse ringde de från folktandvården i Nacksta och frågade om jag kunde komma idag ist för den 20:e. Ledig idag så det gick ju bra det. Man blir ju lite glad när tandläkaren säger att jag har otroligt fina tänder. Speciellt för min ålder   

Sen var jag till Jysk och fyndade lite. Köpte påslakansset, en superfin lykta och en tv-bänk. Bänken var beställningsvara så det tar en vecka, men jag har ingen brådska.

På hemvägen ringde Benny och sa att kakorna jag beställde med Ida hade kommit, så jag svängde in och hämtade dem oxå. Så nu är bilen skitig som f*n igen. 

Och idag skulle Danne Westberg ha fyllt 28 år....... Pojken som log ikapp med solen    Jag kommer aldrig att glömma när Jonas kom gråtande ut och sa att det var dig ambulansen hämtat. Och jag kommer aldrig att glömma dagen innan när jag plockade upp dig vid busstationen, och vi körde rally för att köra ifrån Patrik Skoglund. Du var så himla glad.........Och sa att du pratat med Benny om att börja träna fotboll igen. Vi saknar dig.........  

Av Anki - 10 maj 2021 14:57

Av Anki - 9 maj 2021 11:50

Ajjemen, tyckte faktiskt att det var riktigt ok igår. Vi åkte ett varv innan vi stannade vi Mekong. Stod och pratade med fam Kranz när blicken fastnar på ett gäng bilar längst in på parkeringen. Tänker att fan vad likt Pontus det är..........hade min Canon med mig och filurar om jag ska smygzooma....Men äsch, drar iväg en snap och frågar om han är i Timrå. Haha jorå så var det ju. Så han och en gammal klasskompis Amanda N kommer bort och det blev mycket surr och skratt om minnen från den tiden.   Sen kom Patrik Falck och så var Nicklas Persson där. 

Och killarna i partybussen var ju också Matforskillar och kompisar till P o A. Så Gustav surrade oxå med oss en stund. När vi var vid partybussen fick jag sms från Tove som frågade om vi var på cruisingen   

Så för en gångs skull kände jag mig inte så himla utanför....  Det kan bli en riktigt kulig cruising i Hassela om jag får som jag vill. Har ju sagt att jag måste göra förändringar om jag ska orka. Kanske en början? 

Men nu ska jag göra mig redo för ett kvällspass på K2. 

Av Anki - 8 maj 2021 14:39

Av Anki - 8 maj 2021 09:53

Ett jobbpass nu innan kvällens event.........årets första cruising blir i Timrå.  Nu tinar de fram, urtidsdjuren med sina dollargrin........  60-talsmusik, hårpomada och king of the road. Damerna ofta 60-talsklänningar och hårband..........  

Rullar nåt varv, står på en parkering och pratar och spanar, rullar nåt varv   ..........en del super till......   Man pratar om samma saker med samma människor, vem som har dött i vinter, corona och motorer............. Typ som om de krypit fram ur nån håla eller ett vinteride......inget man ändrar på direkt. Oh no !!!

Älskar att både köra och åka bil men då vill jag gärna ha ett mål.   

Av Anki - 8 maj 2021 09:51

 

Av Anki - 7 maj 2021 12:22

Hittade inga spelscheman för fotbollssäsongen. Så jag utnyttjade en bakdörr som jag har tillgång till    Och hittade det jag sökte    Blev lite sur när jag insåg att måndagar är säsongens matchdag, och jag jobbar för det mesta kvällar då. Som jag har längtat till fotbollen och den gemenskapen. För där är man alltid en i gänget    Till skillnad från vissa andra kretsar...........  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards