Alla inlägg den 22 maj 2021

Av Anki - 22 maj 2021 12:24

Ja i går när jag jobbade så tog Jimmy Lundqvist sin familj och åkte upp hit och kastade in veden som jag fick hem i måndags em. En traktorvagn (10m3) till vedbon. Han sa att han inte kunde sitta och veta att jag har ont i armen och inte får in veden. Är ju inte riktigt van att nån erbjuder sig att hjälpa mig med något så det var lite annorlunda. Men jisses vad tacksam jag är, vilka fantastiska människor det finns !! 

Nu måste jag försöka att få hem jord så jag kan plantera allt jag köpt. Funderar på hur jag ska få upp blomlådorna på balkongräcket utan hjälp och tror att jag kanske kan fixa det med en hand om jag kör in dem med pirran........

Hade tänkt att få ut gräsklipparen oxå idag men....Om jag inte löser det på nåt annat vis så får det vänta tills i morgon. 

Har i ett svagt ögonblick lovat att hälsa på en vän i Haga, kanske gör det också idag. 

Av Anki - 22 maj 2021 12:13

Är himla glad att jag har uppfostrat mina tre barn så att de klarar sig själva sen de flyttat hemifrån. De har sina liv och jag mitt. Vi träffas ibland och umgås och pratar i tfn men navelsträngen är klippt sen länge. Det är så livet är.................Det finns de som tycker att det är paybacktime när de flyttat men så kan jag inte tänka. Vill inte tjata på ungarna så fort jag behöver hjälp. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards