Alla inlägg den 19 maj 2021

Av Anki - 19 maj 2021 22:47

Ja det finns en sak jag önskar mest av allt. Men det kommer aldrig att hända................



Av Anki - 19 maj 2021 19:32

Ja det var ju egentligen den som var orsaken till att jag snubblade och blev så illa justerad.......


 

Av Anki - 19 maj 2021 17:44

Var ner till Matfors och handlade lite div. Och så var jag till Matfors Trädgård och shoppade lite......Och när jag kom hem skulle jag försöka att få ur en 50 liters plantjord ur skuffen. Med en jävla massa tjurighet och några svordomar så funkade det. 

Sen ringde jag till Pontus och frågade hur jag skulle fixa till ansiktsigenkänningen på datorn. Själv kom jag bara till pinkoden och sen var det stopp. Lite jobbigt med instruktioner på fackengelska. Men med perfekta instruktioner av Pontus så gick det som en dans. Älskar dig min son   



Av Anki - 19 maj 2021 14:15

Som om det inte räckte med att slå sönder axeln och bli justerad så man inte kan göra nånting. Så fick datorn ett jävla psykbryt i går kväll. Pontus försökte hjälpa mig via tfn men han var på jobbet så det var inte så enkelt. Han talade om vad jag skulle göra men det var tokkört. Till slut fick jag resetta datorn och då försvann alla lösenord, ansiktsigenkänningen, ja you name it............Fick i alla fall igång den igen men den är inte ok. Funderar varför grannens wifi dyker upp i min dator. 

När jag var som mest uppgiven vid lunchtid så ringde bästa brudarna från jobbet. Anneli och Helene undrade om jag hört  om det blir operation av axeln eller inte, och hur jag mådde. Har ju inte fått något samtal från ortopeden så förhoppningsvis klarar jag mig från op. Lovar att jag ska vara försiktig........men det blir svårt. Har ju himla svårt jag att bara sitta på arslet och glo..............

Och så fick jag lite dagsinfo. Och skrattade så tårarna sprutade, ni är bäst. Älskar mina kollegor     

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards