Alla inlägg den 16 maj 2021

Av Anki - 16 maj 2021 22:39

Ja det blir ofta så när mamma Anki är igång. Nöt, fläskytterfilé, majskolvar, sparris och grillost. Ugnspotatis, vitlöksbröd och en fräsch sallad som tillbehör. Det är himla trevligt att laga mat med sällskap och Pontus var med och kockade idag. Sen kom västra oxå. Trodde att Ida skulle ha pojkvännen med sig men han hade åkt hem. Vi åt och sen ville Pontus och Ida kolla på min mc. Och det fick de ju så klart.....

 

Av Anki - 16 maj 2021 15:27

Hon var på väg in genom kattluckan men jag hann se vad hon hade med sig. En råtta.....levande.....Så jag hann låsa luckan   Så blåsning kattskrälle, ingen mat åt matte den här gången. Nu väntar jag på Pontus. Jonas och Emma ändrade sig två timmar innan middagen. Rädda för coronasmitta och kommer inte...........

Av Anki - 16 maj 2021 11:19

Ja ibland så klickar man så där himla bra med någon. Men..........

 

Vet ju att jag babblar om allt och inget......

 



Av Anki - 16 maj 2021 11:02

I fredags var det härligt väder och då var jag till Birsta. Men ändå välbehövligt. I går var det pissväder men härdade väl ut ändå. Gjorde en brasa i kaminen. Säsongens grilldebut, tre mysmorgnar med älsklingen, samma på kvällarna, och i dag kommer killarna hit på middag. Finns väl inte så mycket att klaga på då   Mer än att jag har jätteont i lederna. 

Nu ska jag gå ut och göra iordning pallkragarna som jag fick av x-et. Efter regn kommer sol...........  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13
14
15 16
17 18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards