Alla inlägg den 23 juli 2020

Av Anki - 23 juli 2020 22:58

Ja....de kommer och går......typ mer som går....?? Man får absolut inte säga vad man tycker.....Längtar efter en veckas semester med mannen jag älskar....oavsett vad alla andra tycker.....och några fler hojåkare. Tror att det blir en häftig resa  denna gång 

Av Anki - 23 juli 2020 19:34

Då fick jag lite extra tid i dag/kväll. Hörde att det ringde men iddes inte svara. Sen när jag kollade så kände jag inte igen numret. Men det fanns ett meddelande på mobilsvar............som jag förbryllat lyssnade på.........flera ggr....      och kollade på hitta... Ett företagsnamn?? Och ja..........jag blev ju nyfiken oxå   . Så jag ringde upp.....och tyckte att jag kände igen rösten men var fortfarande inte säker. Men av det han sa på svararen så visste jag att jag måste känna personen ifråga. Och när han sa att han förstod varför jag blev nyfiken då visste jag...och så brakade det löst. Vi skrattade båda två så vi knappt kunde andas. Och frun i bakgrunden likaså. Humorn från förr är både sjuk och galen men håller än  

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards