Alla inlägg under maj 2020

Av Anki - 21 maj 2020 13:00

Hade tid i går em på vårdcentralen för att operera bort nån liten grej. Hade inte vågat googla på vad det stod på kallelsen men i går morse så gjorde Helene det på jobbet. Ingen fara sa hon.......och då kunde jag inte hålla mig längre. Så jag blev lite orolig. 

När jag kom till vc så var det ju så klart en utländsk läkare som man inte fattar hälften av vad han säger. Och sköterskan hade aldrig varit med om proceduren förut. Så hon sa det till läkaren som som nästan inte trodde på henne. Och alla andra var på nåt möte. Så de vimsade på och grejade innan de till sist hade hittat bedövningsgrejorna m.m. 

Men nu är det gjort och jag ska ta stygnen nästa vecka och så har de skickat till lab.


  Ha en bra dag!   

Av Anki - 21 maj 2020 12:55

Yes ! Äntligen lite hyfsat varmt. Har suttit på balkongen en stund i solen men nu är det slut på slöandet. Ska ut till vedhögen en sväng först. Sen får vi se vad som händer. Blev bjuden på mat sen i em i västra och man tackar ju inte nej till dillkött. 

 

Av Anki - 21 maj 2020 12:46

Köpte ju en gasolgrill modell Jamie Oliver, för en dryg månad sen. Lyckades att ensam få ner den från flaket på Chevan och in i garaget men sen blev det stopp. 

Och i går kväll skulle det hända......montering. Tur att jag har en "pirra" så att vi fick upp den till huset och in i hallen, där skruvning startade. Nu står grilldelen inne i hallen och stativet på altanen........Det krävs verktyg, riktiga skruvar......och tålamod. Fortsättning i morgon kväll     


Av Anki - 21 maj 2020 12:39

Av Anki - 21 maj 2020 12:35

 

Av Anki - 20 maj 2020 16:49

Har jobbat flera helger men nu blev det långhelg iaf. Skulle ha jobbat på fredag på Attmars HT men det ändrades pga covid...Men har massor med jobb hemma också så det är bara å ta på sig arbetskläderna. Skulle behöva en ställning eller en sky-lift, men får väl klättra omkring på en svajig stege när jag ska måla rödhuset.........

Av Anki - 20 maj 2020 06:40

 

Av Anki - 19 maj 2020 23:33

Svårt det...........

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards