Alla inlägg den 6 januari 2018

Av Anki - 6 januari 2018 17:12

Har gjort det jag planerat och nu ska jag ha myskväll med min älskling. Men först ska vi till Västmarken, ditbjudna på middag. 


See you   

Av Anki - 6 januari 2018 12:12

Det glömde jag att ge något. Var ju så himla nöjd och glad över att få en nyårspuss.....Men kanske jag skulle ge något i stil med .....-Var lite mer ödmjuk? Eller inte........Jag är ju jag? Äldsta sonen säger att jag ska sluta att låta folk trampa på mig hela tiden och lära mig att säga nej. Har ju lite svårt med det jag.......Alltså kanske nyårslöftet skulle ha varit att säga nej till sånt jag inte vill eller kan göra? Hm....får fundera lite på det....  

Nu lyser i alla fall solen, och jag med den   Tjing !



Av Anki - 6 januari 2018 11:59

Ja det blev silver i natt för de besvikna juniorerna i JVM. Jag slumrade till på slutet och vaknade till prisutdelningen....

I dag ska jag INTE skotta snö utan ägna mig åt lite lugnare sysselsättning som att baka. Och bära ut julkartongerna. 

Längtar tills i em.....    

Av Anki - 6 januari 2018 02:28

Jag åkte ju till kärleken jag och det var ju tur det, eftersom det blev strömlöst här hemma i flera timmar. När jag kom hem vid 01 så hade strömmen nyss kommit tillbaka men internet var borta en timme till. Och när jag kom hem så hade Hansa skottat hela gården. Han hade dragit av rejält, riktigt lyxigt !. Tacksam? YES !!

Har ont i hela kroppen, vet inte om det är träningsvärk eller om jag håller på att bli sjuk.......förmodligen det första. I morrn ska jag baka matbröd av något slag och eventuellt bullar. Beror på vilket humör jag är på...

Vi är bjudna på middag i morgon kväll till Västmarken och både Jonas och Pontus ska vara med. Himla kul   

Men nu är det finalen i JVM hockey. Ska titta så länge jag orkar och håller tummarna för våra småkronor !!


Sweet dreams   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards