Alla inlägg den 15 juni 2021

Av Anki - 15 juni 2021 12:47

I går när jag lagt mig så fick jag nån ingivelse att titta ut genom fönstret. Och det var ju tur det eftersom mitt växthus som jag hade sånt bestyr att få på plats........hade blåst iväg. Så på med kläder och ut och hämta det och ställa upp det på altan.

Det blåser fortfarande rätt så hårt men nu har jag chansat att sätta det på plats igen. Ena stolpen hade vikit sig så jag fick böja tillbaks den lite försiktigt. Tänkte använda spännband att förankra det med men de har fått fötter. 

Så det fick bli balsnöre och kostängselstolp. Blåser det iväg nu då är det inte meningen att jag ska ha det     

Men det gick ju inte att undvika att använda armen och båda handlederna värker like hell. Får gå på smärtlindring i kväll...

Nu är det snart dags för ett kvällspass. Ha det bäst därute !  

 

Av Anki - 15 juni 2021 12:44

Det här är sommar för mig   

Av Anki - 15 juni 2021 00:08

Blev tvungen att försöka få in möbelkartongerna från altanen. Orkade knappt få upp dem från golvet men lyckades peta in en matta under som jag kunde dra dem på. En efter en. Och ja det gjorde/gör ont i axeln. Men när man inte har någon som kan hjälpa och det är akut så är det bara å bita ihop och kämpa. No mercy.............Var tvungen att få in dem eftersom det liksom regnar i sidled     

Och nu somnar jag snart stående...........  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards