Alla inlägg den 14 juni 2021

Av Anki - 14 juni 2021 23:10

Spanien - Sverige 0-0..........Spanjorerna sura som fan men svenskarna ska vara nöjda med resultatet. Här är det halvstorm och tokregn så nu är det si och så med signalen till parabolen. 

Skulle jobba dag i morrn och sluta 14 men tar en kollegas kvällspass och börjar 15 ist. Hoppas på lite bättre väder då i morrn. 

 

Av Anki - 14 juni 2021 20:19

Äntligen har jag en container här. Och i går hade jag en jäkla hård arbetsledare som körde igång tömningen av skrot. Jag hade ingen talan men är såå tacksam för att han inte lät mig bestämma vad som skulle vara kvar och inte   Har bestämt att jag måste ta 1½ timme varje dag men ikväll blev det lite segt. Är ju mycket tunga prylar/möbler också, men Pontus kommer upp på torsdag och ska reconda bilen så jag får väl be snällt dårå.....

Det var ingen bra idé att ta ur skänken ur bilen själv kände jag men wtf gör man?? 

Igår kväll satt jag och retade mig på folks dåliga uppförande och skrev i affekt. Rannsakade mig själv och tänker att jag kan väl uppföra mig bättre?? Även om det är min blogg och mina tankar.................Skärpning Eriksson ! Så jag tog bort det ilskna.


Av Anki - 14 juni 2021 19:07

Planeringsdag med kollegorna och lunch på Invito. Sen ut till Jysk och hämta en skänk som jag reserverat. Fick hjälp in i bilen med den, sen får vi hoppas att jag får ur den ur bilen också. Beställt ett vitrinskåp i samma serie men det måste jag nog få hjälp med, eller låna bil. Plockat ihop mina plastväxthus i regn och blåst. Men nu är de där de ska vara. På pallkragarna (som blev omålade tills vidare). Tvättat HIF:s matchkläder och hängt dem. Så nu kan jag bänka mig och kolla på fotbollen klockan 21:00. 

  Stor och liten   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards