Alla inlägg den 11 juni 2021

Av Anki - 11 juni 2021 18:07

 

Men ibland så önskar jag att jag vågade säga vad jag tycker. Men till en del funkar det inte.......för då kan man dra åt h-e......

Av Anki - 11 juni 2021 13:43

Fick ju ta mitt skrot och åka ner till byn i morse då jag hade tid hos sjukgymnasten. Skitduktig kille som fick mig på lite andra tankegångar än jag varit angående läkningsprocess vs träning. Han sa att jag måste ta det lugnt och att jag absolut inte får lyfta armen. Varken uppåt eller utåt. Om jag inte vill gå hela sommaren utan att frakturen i axeln läker. Han förklarade varför det gör så ont i hela överarmen och varför jag får ont när jag sover, och rekommenderade smärtlindring. Jag tycker att jag har försökt att träna lite men nu fick jag övningar som kändes annorlunda. Så nu är det väl bäst att tänka till dårå.....


Av Anki - 11 juni 2021 00:02

Slutade tidigare i em för att uträtta ett ärende i centrum. När jag var klar så tänkte jag att jag åker Viforsvägen ist för genom hela stan i rusningstrafik. Hade ingen aning om att man lägger på ny beläggning på den vägen......Lots och bilkö deluxe......När jag närmade mig Viforsen såg jag en varningslampa som blinkade STOPP, STOPP. Ringde till H-E och precis när han svarade så såg jag att tempen var högst upp på rött.........och inte en sportkeps att jag kunde stanna någonstans....bilkö och lots...........Lite hysterisk men han sa att jag skulle åka till en bekant till honom i Viforsen. Supertrevlig och hjälpsam herre som via guidning av älsklingen betade av olika lösningar. Tills vi kunde konstatera att kylarfläkten var död. Då hade vi fått ner temperaturen så att jag kunde köra hem bilen iaf. Kanske den skulle ha fått brinna upp............och jag kunnat köpa en Volvo...................  Fniss, tur att han inte läser vad jag skriver   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards