Alla inlägg den 6 juni 2021

Av Anki - 6 juni 2021 23:48

Sveriges nationaldag är snart slut för i år men vi måste bevara våra traditioner. 

   

Av Anki - 6 juni 2021 22:53

I går var det cruising i Sundsvall och superhärligt väder. Vi började kvällen på Pizza Hut. Fick ett gott skratt när en fiskmås anföll en kille som hämtade en gasoltub på OK bredvid......

En trevlig kväll kan man väl bara säga.

Och i dag innan Sundin åkte hem till sitt så slipade han knivarna på min åkklippare. Tack älskling !  

När han skulle åka så började det att tokregna och sen blev det nordens åskväder. Det small som fan..........och mitt internet dog. Trots att jag dragit ur all el innan det började att mullra. Helt hysterisk ett tag. Ringde Jonas som inte svarade. Pontus svarade men kunde inte hjälpa mig då inget funkade. Så han sa att jag skulle ringa Servanet. Precis innan jag ringde dit så såg jag att modemet var heldött.

Supporten trodde att det bara var var strömadaptern som fått en smäll. Ackurat...ringde Lena igen som frågade vad det var för Amp m.m på adaptern. Hon hade några som jag kunde hämta och testa så jag åkte ner till Västmarken en snabbis. 

Och den ena funkade. Lena du är bäst !!  

Sen kom de upp och hon hjälpte mig att gräva gropar till rosorna som jag köpt. Vad skulle jag göra utan alla mina vänner?

Ska plantera i morrn innan jobbet för då hinner jag vattna en gång till när jag kommer hem efter kvällspasset.  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards