Alla inlägg den 7 april 2021

Av Anki - 7 april 2021 11:59

När man har haft ett visst datum för autogiro på huslånet i 13 år och vill ändra datum. Detta pga att jag fått jobb och ändrat utbetalningsdatum för för lönen. Jamen serru då kostar det en slant.........  Och för att inte ställa till nåt strul så är det bara att säga ja tack....Det kostar å ligga på topp     

Önskar alla en bra onsdag     


Av Anki - 7 april 2021 11:20

Nio månader sen jag jobbade nattpass men då det är kort om folk så är det väl bara att ställa upp om man kan. 

Två i personalen ligger däckade i Covid så det känns lite svajigt nu. Jag är jätteorolig att få det eftersom jag har astma.

Nu pratas det också om att det kan vara problem med att vaccinera sig om man har problem med allergi. Jag hamnade på akuten och med en hårsmån klarade jag mig från att bli inlagd, pga en kraftigt allergisk reaktion vid en simpel fransförlängning............Så inte är det väl positivt. 

Suck....det känns som om den här skiten kryper närmare och närmare inpå en.........och ja det känns kymigt.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards