Alla inlägg den 5 april 2021

Av Anki - 5 april 2021 23:38

 

Av Anki - 5 april 2021 22:33

Och det är nu man ska passa sig för att kasta sten............mäh, kvinnor snarkar väl inte...        

 

Av Anki - 5 april 2021 21:34

Jajamensan..här kommer en bild på hyddan som retar gallfeber på så många. Det är inte bävrarna och hyddan som ställer till det egentligen, utan att vägverket/Svevia hade noll koll när vägen byggdes om. Hade de höjt vägen ordentligt och lagt ner rejäla vägtrummor plus nån dränering nere i bäcken så hade läget verit helt annorlunda. Men det vill man så klart inte erkänna när det blir kaos. Om man som byborna skriver river bäverhyddan och skjuter bävrarna så är det ingen  långsiktig lösning. Det går ett år.......och vips så är det nya bävrar där. Jag har bott här i 41 år och det har alltid funnits bävrar där, så de flyttar man inte på så lätt tyvärr...

 


Av Anki - 5 april 2021 19:00

När jag kom hem så tog jag en prommis uppöver moan. Det blåste småjävlar men tjurade på ändå. Och när man kommer hem så är det så himla skönt. Nu ska jag ta mig i kragen och börja röra på mig igen. Kanske ta tag i styrketräningen oxå....

Har ju två söner som jagar mig lite ang träning och näringsrik kost............  

DEt som ska vara en pytteliten tjärn nedanför mig är snart en stor insjö.........och snart översvämmad väg. Bäverhyddan står som ett slott mitt i allt vatten   

     

Av Anki - 5 april 2021 18:53

Varit på en roadtrip med älsklingen idag. Västergård - Bispgården - Älandsbro - Timrå.  Runt 50 mil och en heldag med mitt   Fler såna dagar tack, bara såå nice....   I Älandsbro stannade vi en stund för lite bilfix och fika hos jättemysiga vänner.

      

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards