Alla inlägg den 8 januari 2021

Av Anki - 8 januari 2021 18:51

När fyra personer lurar en femte till en lägenhet, en riktig råfälla. Och när han öppnar dörren så står de med slagträn och bara matar på. Det var nog inte meningen att han skulle ta sig därifrån men det gjorde han. Och hur han kunde ta sig hem är nog ett under. Sönderslagna knän, blödning i hjärnan, sönderslagen ögonlob m.m Kniven hade inte gjort så stor skada på magen eftersom jackan tog det värsta. Catrin säger att det enda hon känner igen av sin son är en hand..........En ny röntgen av huvudet i kväll och sen vet de inte om det är mer inre skador..............Fruktansvärt fegt.......



Av Anki - 8 januari 2021 13:15

 

Av Anki - 8 januari 2021 00:25

Ja fick en olustig känsla i kväll när jag läste om misshandeln i Matfors, och några kommentarer på fb. Så när jag kom hem från jobbet skickade jag ett mess till en vän vad som hänt. Och det var som jag misstänkte. Jag känner den misshandlade killen väldigt väl, typ sen han var sju år..... Klasskompis, fotbollskompis till mina barn och närmaste granne i många år. Föräldrarna är mina vänner. Såg ett foto på killen och det ver ingen vacker syn. Inget man vill se som förälder/syskon iaf...........Han kunde iaf tala om vilka de fyra!! var som gav sig på honom. 

Sa åt pappan att jag svarar i tfn 24/7 och att han kan vräka ur sig hatet till mig. Men tror inte att han gör det. Skickar cyberkramar i massor, hoppas att du fixar det J och att pappa och lillebror lugnar sig. Förstår hur ni tänker men försök att andas...........  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards