Alla inlägg den 4 januari 2021

Av Anki - 4 januari 2021 23:33

Ja i går kväll blev Mia jättedålig och fick svårt med andningen. Så Hasse fick skjutsa in henne till akuten och där blev hon kvar. Liggande på en gummibrits på covidavd.....med slangar överallt och maskiner som höll kollen. Men andningen lugnade sig och det var inte corona så hon fick åka hem i morse. Men hon sa att hon fått en rejäl tankeställare !!

Jag läste igår kväll på fb. En "vän" som hade lagt ut ett inlägg (igen) att corona är en bluff. Om det finns något som heter karma så..................Jag har flera nära bekanta som blivit både nedsövda, kopplade till en respirator och fruktansvärt dåliga en lång tid p.g.a sjukdomen. Två fullt friska före......som inte klarat sig. Jag vill vara med i mina barn och barnbarns liv ett bra tag till jag   Och vill absolut inte att någon av dem ska bli drabbade...........Så nu tycker jag att alla ska använda hjärnan och tänka längre än nästippen.............

Av Anki - 4 januari 2021 23:27

Sovmorgon för det behövde jag och min kropp. Sen satte jag fart. Bar upp ved till altan, klöv ved, kastade in ved från logen till vedbon, isolerade kopparrören från varmvattenberedaren och packade gullfiber runt vattenledningen i garaget. Satte i frostvakten i pumprummet, tog en prommis och tvättade två maskiner tvätt. Tja sen har jag latat mig............  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards