Alla inlägg den 1 januari 2021

Av Anki - 1 januari 2021 19:02

Yes.........när man glad i hågen ringer till någon som fräser  - Vad vill du ?!?! Då får jag ont i magen.......

 

Av Anki - 1 januari 2021 16:52

Av Anki - 1 januari 2021 15:34

Tur som f*n att H-E ringde och förvarnade mig att det var riktigt grisigt att köra från mig och ner till Lucksta. Oplogat och moddigt. Man åkte lika mycket i sidled som rakt fram på vägen. Så snart man gasade eller bromsade så bara gled man. Nerför Oxbacken började bilen att glida i sidled och jag kunde inte räta upp den. Samtidigt som jag fick möte......Tur att jag har sån liten bil för strax innan vi skulle mötas så hade jag rätat upp bilen så pass att jag kom förbi den jag mötte. Hon såg lite smårädd ut...........Och om sanningen ska fram så var jag nästan säker på att det skull gå åt helvete där   

Jag var lite svettig när jag äntligen kom ner till Lucksta   

Från Lucksta var det helt bart och jag hann i tid till jobbet, men hade jag inte åkt 20 min tidigare än jag brukar så hade nog Jimmy fått vänta en stund   

Av Anki - 1 januari 2021 15:28

Är nog rätt så nöjd med menyn ändå. Gjorde gratinerad hummer med vitlöksbröd till förrätt och varmrätten blev oxfilé med potatisgratäng. Efterrätten skippade vi eftersom det inte fick plats med något mer   Öl till maten och bubbel på tolvslaget var dryckerna eftersom jag skulle jobba i dag. 

Av Anki - 1 januari 2021 15:21

 

Jajamensan.....nu trippar vi vidare på livets stig. Och ser fram emot ett bättre år än det förra.

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards