Alla inlägg den 23 september 2020

Av Anki - 23 september 2020 22:59

Apt-möte i dag på jobbet och jag hade inte väntat mig att få beröm. Men fick verkligen kred av ordinarie personal om sommaren som gått. Det blev ju en utmaning för en vikarie   Och det kom så plötsligt så jag inte hann med.....Som tur var så ringde det på port-tfn så jag fick springa iväg några minuter   

Blev ju verkligen så himla glad/stolt   

Av Anki - 23 september 2020 17:38

Sov med matte hela natten och det brukar hon inte göra. Vinglig i morse också och så tyckte jag att hon hade problem att äta. Men man får ju inte vara hemma med sjuk katt så kattkuckan fick vara låst idag, och Smulis fick vara inne när jag åkte till jobbet. Det har varit himla oroligt. Tanken fanns ju att hon kunde bli jättedålig eller t.o.m dö alldeles ensam. Anneli sa att jag skulle åka hem men väntade till efter APT:n. 

Sen var det järnet hem. Det gick undan med lillbilen på Norrhasselvägen. Det kan vara så att det bara är Hansa som har kört fortare.........

Gissa om jag blev glad när hon satt i hallen och väntade på att jag skulle öppna dörren   Men bra mår hon inte. Avvaktar lite till innan kontakt med vet. Har hon blivit ormbiten så har hon redan utvecklat immunitet. Och är det en hjärnblödning eller vingelsjukan så är det inte så mycket att göra ändå. Ingen försäkring i världen som kan fixa de åkommorna. Älskar dig min prinsessa och hoppas på det bästa nu  

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards