Alla inlägg den 7 september 2020

Av Anki - 7 september 2020 22:29

Men hunnit med massor. Började dagen med att klockan åtta köra ner två kubik grovsopor till vägen med skottkärran. Tungt och kämpigt men skönt när det var klart. Sen tvättade jag matchkläderna och hängde allt. Städat ur frysboxen och lite annat smått och gott. 

Sen var jag till Birsta och fikade med A-L. Två timmars surr med gofika. Trevligt   

Och så vidare till min älskling och putsade fönstren och bytte gardiner. Lite mys och sen hem igen. Packade ner matchkläderna i trunken igen så den är klar inför helgens match och fikafrämmande av älgjägarna sen. 

Fick frågan om jag kontaktat en viss jurist......och svaret var ju njet.....B  tog tfn-numret och detta bådar INTE gott.......Det finns några som jag inte skulle vilja vara nu snart. Det finns männniskor man ska passa sig för att reta.....och just den personen har några retat nu.....

Och kl 21:30 kom Reko och hämtade mina grovsopor. Så himla nice och jag är såååå nöjd nu !!

Av Anki - 7 september 2020 09:55

Japp idag börjar årets jakt på skogens konung. Hade lite planer på att köpa en studsare i år men det rann liksom ut i sanden. Kanske nästa år...  

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards