Alla inlägg den 3 september 2020

Av Anki - 3 september 2020 23:56

Ja det finns några platser jag vill uppleva/se. Och någon av dem ska jag uppleva. Förmodligen by my own......but wtf, har rest mycket ensam....1/ Hawaii,   2/ Guadeloupe/Västindien,   3, USA/Florida,    4, Lamu/Kenya


Av Anki - 3 september 2020 23:12

Hängig och himla seg morgon/förmiddag. Men sen ryckte jag upp mig och satte fart. Åkte först till Ica Matfors och hämtade de två blommorna som jag glömt i kassan i går. Ica Matfors är bara bäst! 

Sen åkte jag ut till Birsta och köpte presentkort och blomma till Josefine, och sen vidare ut till Kvissleby och grattade henne. Sen åkte jag till Birsta igen. Och har idag åkt över den jävla bron två ggr !!!! 

Ok shoppade vidare på Ikea, där jag träffade Anna-Karin S. Vi surrade lite och hon tyckte att jag skulle ligga hemma på soffan och vila på min lediga dag......Hm...men icke sa skogstrollet.....

Så jag fortsatte ut till Staffare en sväng och fikade med min älskling och några till. Träffade ju Hasse och en jobbarkompis till honom i Birsta så jag sa att jag skulle komma förbi husbygget i Bergsåker på hemvägen men det började att regna så jag åkte hem och körde en maskin tvätt ist. Nu har jag packat helgväskan....

Längtar som fan till nästa helg........    


Av Anki - 3 september 2020 00:35

Så klart att en mor älskar sina söner. Ni är ju mitt hjärta....

Och har två underbara "svärdöttrar" Så här får ni en liten digital present av svärmor....

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards