Alla inlägg den 12 mars 2020

Av Anki - 12 mars 2020 22:59

Mia och Mira hade varit till Ica Maxi och handlat i kväll. Hyllorna för konserver, torrvaror som potatismos m.m toapapper m.m är tomma.........?? Alvedon och liknande, både receptfritt och receptbelagt är slut på apoteken. 

Jag måste ha luftrörsvidgande astmaspray men har inte råd att lösa ut det förrän till veckan. Och då lär det inte finnas någon att hämta ut.................

Av Anki - 12 mars 2020 22:51

 

Av Anki - 12 mars 2020 21:02

Njae inte riktigt. Men åkte sju och åkte till Nordic direkt efter jobbet klockan fem. Där satt jag på parkeringen och surrade i tfn tills det var dags gå in. Hade ju ingenstans att ta vägen de timmarna så då fick det bli bilen..........

Sen satt jag och pratade lite med några grabbar på läktaren tills matchstart. Hari som Pontus spelade med i Sund, är spelande tränare i FC Norr United , kom och pratade lite så jag hälsade till hans pappa. Coolaste föräldern i Sund   Oj vad skoj vi hade vi föräldrar när vi var en vecka i Danmark på fotbollscup.

Ja alla odds pekade ju på att FC Norr United skulle vinna överlägset. Men så blev det inte alls. Stockvikskillarna spelade sååå jäkla bra. Och Linus Åhl är kung i målburen !! Han tog en straff oxå. Och slutresultatet blev 1-0 till Stockvik. Motståndarna som sopade mattan med allt motstånd förra säsongen och gick rakt upp i femman fick se sig besegrade......och var ordentligt ovänner efter slutsignalen....HEJA STOCKVIK !!

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Mars 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards