Alla inlägg den 31 januari 2020

Av Anki - 31 januari 2020 10:10

I går var jag till frissan och en sväng till Birsta. När jag åkte hem så var jag in obokad på vc. Gjorde ett ekg och kollade pulsen m.m Har alldeles för mycket extraslag så det blir en utredning. 

Sen när jag fortsatte hemöver så lyste motorlampan och bilen gick jävulskt illa. Ringde till H-E som sa att jag skulle försöka att köra ut dit......

Kom hem och det var oplogat så jag fastnade i backen och fick ta om några gånger innan jag kom upp till garaget.

Precis när jag skulle åka så kom Hansa med traktorn. Körde med skopan så att det blev grishalt bitvis. Och när jag skulle flytta bilen så åkte jag handlöst i backen och slog bakhuvudet, och så klart armarna som jag försökte att hinna ta emot mig med. När vi gick in så frågade Hansa om jag gjorde illa mig. Såg du när jag åkte i backen sa jag? Näe jag såg bara nåt gult som låg och sprattlade sa han   

Ja och sen var det bara att åka till Timrå där det konstaterades att den så klart bara gick på tre cylindrar. Så jag fick låna en bil och lämna min. 

Och nu är det fredag.....Ska fylla på fågelmatarna och bära in ved innan jag åker igen. Ska till Tuna kyrka på begravningen av min kusin, och sen är det jobbkväll på K2. 

Ha en bra fredag därute   

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards