Alla inlägg den 4 januari 2020

Av Anki - 4 januari 2020 16:03

Var ner till västra och fikade. Har ju länge funderat på att byta ut taket i vardagsrummet men trott att det skulle bli svindyrt då jag vill byta till träpanel och det är 35 m2. Och då måste jag regla ner och samtidigt lägga in en isolering. Men x-et sa att han skulle kolla runt lite. Dels så kan han trä och så har han rabatter/känningar. Får jag bara hjälp med reglingen så kan jag nog få upp taket själv, även om det blir tufft. Och så blir det ju lite omdragning av elen men det fixar Lena om jag är snäll. Skulle ju helst vilja få det gjort innan sommaren men vi får se. Måste ju ha ekonomin också så det är bara å hoppas att jag får jobba mycket.

   

Av Anki - 4 januari 2020 15:30

Kollade igenom min dagbok från 2019....kan konstatera att det var ett tufft år!
Januari: Lämnade tillbaka en Halsduk för den satt för hårt!
Februari: Fick sparken från Apoteket för att jag inte kunde trycka ut etiketter...va sjutton , flaskorna fick ju inte plats i apparaten!!
Mars: Blev riktigt glad...lyckades bli färdig med ett pussel på bara 6 månader fast det stod 4-6 år på kartongen!
April: Satt fast jättelänge i en rulltrappa pga, strömavbrott!
Maj: Försökte mig på att åka vattenskidor men hittade aldrig nån sjö med backe..!
Juni: Förlorade en tävling i bröstsim...fick sedan reda på att dom andra fuskade. Dom typerna använde ju armarna!!
Juli: Blev utelåst från min bil i världens regnoväder. Bilen blev dyngsur eftersom taket var nedfällt...
Augusti: Kunde inte ringa 112..det fanns ingen 12-knapp på min telefon!
September: Försökte räkna ut varför det är så många W på M&M godisarna.
Oktober: Dumma M&M.. dom är så svåra att skala!
November: Bakade en kaka.. stod att jag skulle separera 12 ägg. Fick gå runt till grannarna och låna ihop skålar.
December: Gick på disco där man skulle vara över 18. Tog en väldig tid att samla ihop 17 personer till...!!!
Vilket jäkla år hoppas 2020 blir bättre när jag summerat det.

 
    
 
 
 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards