Alla inlägg den 2 januari 2020

Av Anki - 2 januari 2020 21:57

Ja nu blåser det typ som nästan storm här. Måste låsa luckorna till kaminen. Har pratat med mitt    som skruvat på min bil ikväll. Stackarn fick en rejäl avhyvling av min dotter.......nu på nyårsafton. Det är en himla tur att han kan värja sig med stil......då hon blir riktigt bitchig. Förstår att hon vill "hjälpa" mamma men...... Är ju himla gulligt att det finns de som bryr sig om mig men ibland så passar det inte..........I  kväll la jag ut på fejjan att jag sökte en crosstrainer. Och fick svar av den gulligaste av alla att de har en som jag kan hämta när jag vill. 

 


Av Anki - 2 januari 2020 17:37

Jag brukar inte avge löften som jag inte kommer att hålla, men man kan ju försöka sig på löften som är lite mer verklighetsnära......

 

Börja att tänka lite mer på mig själv. Alltså inte bara göra saker för att andra gör det. Utan göra sånt jag får ut något av/ blir glad av. 

Umgås med de som tycker om mig för den jag är och sluta att utsätta mig för obekväma människor som ger negativ energi. 

Vill ut och resa. Älskar våra Norgeresor men vill se/göra mer innan jag dör.

Försöka att hitta en lagom hoj?



Av Anki - 2 januari 2020 17:27

Plötsligt händer det....och i går blev det så.   stannade kvar en dag extra, och glad blev ju jag   Så i dag åkte vi till Tegelbruket och hämtade bilen. Sen åkte jag ut till Birsta en sväng innan jag fortsatte till Korsta/Klippgatan och hälsade på Jonas och Rory. Emma jobbade idag. På hemvägen fick jag ett sms från Susanne att mor är på väg till Hudik med ambulans. Hon skulle höra av sig så snart hon fått mer info. Var väl inte bara hjärtat som vanligt..........Jag jobbade ju när hon fyllde 85 så jag hade planer på en resa dit nästa vecka. Så jag hoppas att hon kommer hem igen........

Annars hade jag nog tänkt mig en kväll med min nya dator som jag måste lära mig att använda med nån ordning, och lite Nexflix på TV:n. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards