Alla inlägg under november 2019

Av Anki - 10 november 2019 13:10

  Tror faktiskt att drömmarna börjat ta slut...........

Av Anki - 9 november 2019 16:25

Nu har felet på bidén lokaliserats. Inget rör iaf utan "bara" blandaren som är utsliten. Då känns det något bättre, men har absolut inte råd med en sån just nu. Silicon eller silvertape får det nog bli ett tag   

Köttgryta på spisen och tror att jag ska fixa till nåt kvällsgott under tiden.    har ringt och talat om att han är färdig med sina sina pyssel. Grytan tar lååång tid att bli klar men skulle nog tro att han tar längre.........  

Av Anki - 9 november 2019 12:56

Ringde till Pontus då jag var osäker på om jag tackat Josse för presenterna. Men det hade jag ju      Och så pratade vi lite om sånt som man inte kan säga till vem som helst. Funderar mycket på vad som är viktigt i livet när man är över 60? 

Av Anki - 9 november 2019 11:25

I går kväll vid läggdags så var det vatten på golvet i badrummet runt bidén. Kollade och bara konstaterade fakta att det läcker vatten från någonstans......? Jag lade ut handdukar som skulle suga upp det som läckte under natten. 

Och i morse var de urvridbara......Älsklingen åkte till sitt och jag fick ta tag i mina problem......

Har ringt x-et som är på väg upp. Och om han inte kan fixa det så får jag ringa till Jonas Unger uppe i byn, som är rörmokare. Känns som om det räcker med utgifter nu, när restskatten ska vara inne på tisdag.........men nöden har ingen lag sägs det ju. Känner mig rätt så oviktig just nu.


Ha en bra dag därute och var rädda om varandra.......   

Av Anki - 7 november 2019 23:07

 

Av Anki - 7 november 2019 11:16

 

Av Anki - 7 november 2019 09:53

Köpte nåt slags rotfruktsbröd i går på Ica i Granloholm, som jag åt två skivor av i går kväll. Och de var nog himla hårdsmälta för magen för fy bubblan vad ont i gallan jag har haft i natt. Men nu har jag druckit kamomillte/grönt te och hoppas att det blir bättre.

I går innan jag somnade så låg jag och retade mig på människor som säger en sak ena veckan.........och nästa vecka något annat. Men det har jag släppt redan. 

 

Av Anki - 7 november 2019 09:51

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards