Alla inlägg under november 2019

Av Anki - 12 november 2019 19:47

 

Av Anki - 12 november 2019 18:37

Kom hem sent och sista biten var det inte kul väglag. Typ som snorsnö.....Så jag satt och och gruvade mig för backen upp till huset. Gör inte nån onödig chansning och glider ner bakåt, utan jag vände och backade bort halvvägs till grannen för att få fart. Och kom näääästan upp när det började spinna. Fick ett frispel och visade bilen vem som bestämmer   

Måste ut och försöka att köra ner snön sen ikväll eftersom jag får främmande uppifrån byn i morgon kväll.......

Av Anki - 12 november 2019 18:32

Carina och jag såg på ett tv-program i dag och jag fick lite crazy ideas. 

Av Anki - 12 november 2019 10:57

Yup, i morse var det inte så himla kul å köra. Men så är det ju faktiskt varje år innan man liksom vant sig. Och vägen var jättebra plogad så det finns inget att klaga på   Mötte en timmer bil och det blev lite trångt dårå...Och från Lucksta var det saltat ända in till stan. Vet ju inte om jag ska jobba i morgon, så jag funderar på att åka vägen förbi Birsta och handla inför morgondagens vinjunta när jag slutar. Jag får se om jag hinner få nåt svar idag innan jag åker hem. 

Av Anki - 11 november 2019 23:28

Blev det bara så där........Vaknade av att pussgrodan ringde, och vi pratade en stund. Jag sa att jag skulle greja hemma lite och kanske åka till Birsta. Så vi bestämde att jag skulle ringa när jag var där. Sen somnade jag till och så ringde Paula från K2 och frågade om jag kunde ta kvällen. Och så blev det ju. Trivs ju som fisken där och älskar alla så det finns inte ens i tanken att tacka nej.

Kom hem vid 22-snåret och har eldat, tvättat håret och fixat matlådan tills i morgon. Börjar 8:00 så nu är det bara å hoppa i säng. Måste upp och elda innan jag åker i morrn bitti.

Av Anki - 11 november 2019 23:19

 

Av Anki - 10 november 2019 23:10

 

Av Anki - 10 november 2019 13:55

Karin Alfredsson

 

10 Fakta Varje kvinna bör veta:

1. Alla har valkar när de böjer sig.
2. När någon säger att du är vacker, tro dem. De ljuger inte.
3. Ibland vaknar vi alla med andedräkt som kan döda en get.
4. För varje kvinna som är olycklig över hennes bristningar finns det en annan kvinna som önskar att hon hade dem.
5. Du borde definitivt ha mer självförtroende. Och om du såg dig själv som andra ser dig, skulle du ha det.
6. Leta inte efter en man som kan rädda dig. Rädda dig själv!
7. Det är okej att inte älska varje del av din kropp .... men du borde göra det!
8. Vi har alla den där väninnan som verkar ha allt. Den kvinnan med det verkligt perfekta livet. Tja, du kanske är den där kvinnan för någon annan.
9. Du borde vara en prioritet. Inte ett alternativ, en sista utväg eller en reservplan.
10. Du är en kvinna. Bara det gör dig ganska jätte anmärkningsvärd.

Foto och ord av Mary L. Leonard

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards