Alla inlägg under november 2019

Av Anki - 14 november 2019 17:26

 

Av Anki - 14 november 2019 16:22

Vaknade pigg och utvilad och startade med att städa, inför vinjuntan ikväll. Sen när jag var ute i lagårn och klöv stickor så ringde Kicki från K2. Hon frågade om jag kunde komma och jobba i morgon. Tvekade lite men wtf det funkar med vatten också. Så då fick jag ta en sväng till Matfors och handla nåt att äta på lunchen i morrn. Tankade lite och fyllde på spolarvätska. Det är nåt som slamrar fram i bilen, låter nästan som om det är något löst......Men jag vrider upp ljudet i stereon så hör jag det inte   Nu ska jag äta och duka, sen är det bara å vänta in pantertanterna   

Av Anki - 13 november 2019 23:52

Om bilden jag lade ut förut, på mig och trollen. Det var en himla tuff tid i mitt liv. Jag sov högst tre timmar/dygn och slet verkligen ont. Lagårn var himla tungjobbad, jag mockade, släpade höbalar och foder till korna. Får och höns hade vi oxå.....Grisarna skötte mr B mest. Utom när han blev skjuten........Sen alla hundar med utställningar, jaktprov/träning m.m Och så kom travhästarna...... Och så mina små "änglar" (det kan diskuteras   Farmor ville nog hjälpa mig men jag var för stolt för att be om hjälp.......Var till läkaren en gång när jag hade magsår och hon sa att det finns ingen människa som klarar av att bara sova så lite och jobba så hårt. Jag minns att jag svarade att - jo jag gör ju det............

Jorå, jag har kämpat och överlevt, det var många som tyckte att jag "bara" var hemma...............

Av Anki - 13 november 2019 20:47

 

Av Anki - 13 november 2019 18:42

Mina småhjärtan   

Ser lite sliten ut, men på den tiden hade jag sju Golden Retriever, fyra katter och så var lagårn full med djur :-D....och så två små troll :-)

 

Av Anki - 13 november 2019 17:50

Det blev inget jobb så att då tänkte jag städa lite och åka till Birsta sen. En himla tur att man har fejjan som håller koll på sig...Trodde ju att det var vinjunta i kväll och att jag var värdinnan. Men då såg jag ju att Inger fyller år idag och insåg ju att det var i morgon det var junta.

Så då blev det en slappardag idag och åkte ut till älsklingen i stället. Vi lunchade och sen var vi till Birsta en sväng. Ibland så gör han mig lite stöss på ett positivt sätt     Stötte på mannen med de röda huggarstövlarna oxå på Charm......     Han såg mig inte förrän vi gick ut...puh...

Av Anki - 12 november 2019 22:54

Funderade på att åka till ICA och köpa lite grönsaker.....fniss

 

Av Anki - 12 november 2019 22:39

 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards