Alla inlägg under november 2019

Av Anki - 20 november 2019 10:29

 

Av Anki - 20 november 2019 10:10

Somnade på soffan i går kväll och vaknade 01:15. Gick och lade mig i sängen......och kunde så klart inte somna. När jag äntligen somnade så hade jag mardrömmar deluxe. Det är alldeles för mycket funderingar ett tag igen, för att det ska vara ok. Om allt mellan himmel och jord. Det blir inte alltid som man trott.........men i dag ska jag ta tag i en fundering iaf. Håller tummarna att det går som jag hoppas. 

I kväll åker killarna, flickvännerna, x-et, Lena och Ida till fjällen eftersom Lena fyller 50 år i morgon. Så jag ska passa fåren, hunden, katterna och elda i pannan i västra tills på lördag. Smulan kommer INTE att uppskatta besök av hunden Steeler så vi får se hur det går. 

Har lovat en god gärning i dag dessutom........

Men solen skiner över onda och goda i dag och det är julmusik på radion   

      

Av Anki - 19 november 2019 23:28

Och hoppas att jag inte får en massa skit av Gestapo för att jag lade ut en bild på far och son förut......

Av Anki - 19 november 2019 22:34

 

Av Anki - 19 november 2019 22:31

Av en kompis fick jag den här bilden. Både pappan och sonen är väääldigt olik sig. 

 

Av Anki - 19 november 2019 22:26

 

Av Anki - 19 november 2019 15:33

Jobbade 7-12 i HT Lucksta. Körde på en väg uppöver skogarna som var som en nyspolad skridskoplan. Det var oerhört nära en avåkning......Tycker väl att man skulle få köra en av de fyra fyrhjulsdrivna bilarna på den turen och inte en fyrhjulsdriven....

När jag slutade så åkte jag direkt ut till Birsta och kollade på det Jonas ville att jag skulle göra. NICE !!!   

Höll på att svälta ihjäl innan jag var hemma igen. Kom inte upp för backen här heller pga blankisen. Hade jag tjurat på lite och tagit riktig fart bortifrån grannen så hade det kanske gått, men jag vågade inte chansa. Ville inte hamna tvärsför uppfarten eller på sidan av den eftersom jag måste åka ner till västra en sväng ikväll. Har iaf burit upp fyra kassar med ved, så i morrn bitti kan jag ta sovmorgon. Riktigt nice ska det bli då jag inte har sovit på två nätter. 

Gick med M upp till chefen för att hämta blankett för kommunens friskvårdskort innan vi slutade. Hon frågade hur länge vi jobbat. M svarade ett år och jag ett och ett halvt. Men jag fick inget eftersom jag tydligen jobbat för lite? Jag får inte lägga ihop tiden från två ställen trots att det är samma arbetsgivare?? Tar inte en diskussion utan köper mig ett kort själv. Krusar gör jag inte.


Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards