Alla inlägg under november 2019

Av Anki - 3 november 2019 16:54

Av Anki - 3 november 2019 14:44

Ljusnätet på balkongen är ditsatt efter ett himla bestyr.....och det funkar   Ljusslingan till altanen är uppsatt. Ett jäkla klättrande och balanserande blev det eftersom jag måste hålla balansen på trappstegen, hålla i kabelklamren, slingan och hammaren......och spika samtidigt. Och dessutom frös jag om händerna så jag trodde att fingrarna skulle gå av. Plockade bort ljusslangen som satt där förut och slingan som det var nåt fel på ifjol. 

Yes, sen städade jag av altan, bar upp ved så att jag klarar mig några dagar och klöv en låda med stickor. Och till sist så städade jag i garaget. Nu filurar jag på att göra de där strasskakorna.....innan arbetslusten går över   


Av Anki - 3 november 2019 13:18

I fredags hände väl inte så mycket.....tror jag. I torsdags var jag iaf till sjukhuset och sen till Birsta en sväng. Och innan jag åkte hem så lunchade jag med   På em bakade jag lite kakor. Skulle göra strasskakor men hittade inte kakspritsen. Begriper inte hur grejer bara försvinner........har förmodligen lagt den på nåt bra ställe så att jag ska veta var den är.

Så på fredag var jag ner till Matfors och tänkte att de nog har på Matforshallen, men då fick jag tji. Så jag fick låna en av Lena. I helgen har jag fått rå om älsklingen hela helgen som omväxling. I går var vi till Alby med Hans-Erik och Marina. 

Sen på em hade x-et och Lena varit och bankat på dörren men vi hörde ingenting. De brukar ju bara kliva in men de var lite försynta dårå   Jag tyckte att jag hörde en bil men när både fläkten och TV:n är på så hör man inte så bra. De fick min träsoffa som jag hade släpat ut på altan, och den hade de burit ner till stugan också. Hon ska göra en sänggavel av den och det kommer att bli skitsnyggt. 

Presentation

Fråga mig

48 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Min gästbok

Besökare


Skapa flashcards